Önkénteseink 2023

img_2987.JPG

Minden évben a Budapest FotóFesztivál életében fontos szerepet töltenek be az önkénteseink, akik a kiállítások dokumentálásában, események, előkészületek levezénylésében nyújtanak hatalmas segítséget nekünk. Nagyon köszönjük a munkájukat és ismerjetek meg pár  BPF önkéntest a 2023-as csapatból! 

Győri Atilla

A fotózás alapjaival egy kedves fotós barátom ismertetett meg a 90 évek környékén és az óta is folyamatosan képzem magam. Az első időkben dia filmre készítettem a képeimet, majd áttértem a digitális technikára Természetképeimből rendszeresen adott ki éves falinaptár válogatást hazánk vezető naptárkiadója. A Práter utca fotóiskola hatására, nagyban megváltozott a fényképezéssel kapcsolatos gondolkodásom. Elkezdett érdekelni a bennem lévő képek felfedezése, megalkotása, háttérbe szorítva a körülöttünk lévő világ képeit.

https://500px.com/photo/296827573/blasius-by-atilla-gyori

Varga Dóra Ivett 

Intézményi keretek között először a Miskolci Kulturális és Vizuális Antropológia tanszéken találkoztam a fotográfiával. Terepgyakorlat dokumentálása céljából tanultam fotózást, videózást, interjúkészítést. Az egyetem befejezése után sok-sok évig nem foglalkoztam komolyabban a fotózással, majd 2018-ban jelentkeztem a Práterbe, ahol kezdőként ismerkedtem meg az alkalmazott fotográfiával, illetve a fotográfia különböző területeivel. A Práterben összetartó közösség jött össze, akikkel a mai napig támogatjuk, motiváljuk egymást. 2020-ban a covid kellős közepén végeztünk, ami örökre emlékezetes marad, mivel a szabályok enyhülését követően kiállítást is szerveztünk a FŐFOTÓ nagylelkű támogatásával. Jelenleg Mucsy Szilviánál tanulok a FlowinFoto képzésen. Itt hallottam első kézből arról, hogy önkénteseket várnak a Budapest Fotófesztiválra és azonnal jelentkeztem. Önkéntesként izgalmas és érdekes tapasztalatot szereztem azzal, hogy különböző szituációkban próbálhattam ki magam.

Instagram: @dorvrg

Trunkó Edit

2017 óta fotózok hivatásszerűen eseményeket és portrékat, újabban standfotósként is dolgozok. A fotózás számomra az a terület, ami rengeteg tanulási és fejlődési lehetőséget biztosít: egyszerre kell tudnom irányítani, alkalmazkodni, és kreatívnak lenni. A folyamatos fejlődés és az új kihívások azok, amik számomra a legtöbb örömöt jelentik.

 www.edit-trunko.com/

 www.instagram.com/edith.trunko/


Megyeri Zoltán Sándor

Örömöt, elégedettséget, megnyugvást érzek, ha képeimen mások is felfedezik a szépet, amit talán mindig is kerestem, és igyekeztem megörökíteni. Úti élmények, izgalmas tájak és persze családi események elkapott pillanatai rögzültek eleinte főleg „fordítós” filmeken, majd később digitális technikával.  Azután egyszer csak befizettem egy fotótanfolyamra. … Hálás vagyok minden tanáromnak és persze tanuló társaimnak is, hiszen minden mondatuk, gesztusuk, mozdulatuk hozzáadott, és hozzáad ma is valamit a tanulási folyamatomhoz.  A Fotó Art Fotósiskola gyakorlatias alapjait jól kiegészíthettem a „Práterben” eltöltött két év során megszerzett ismeretekkel. Már OKJ-s papírral a kezemben a Tudatos Fotózás „Szubjektív az objektív mögött” kurzusán lehetőségem nyílt arra is, hogy megfigyelhessem magamat, az érzéseimet az alkotó folyamat kapcsán. Jelenleg Mucsy Szilvia fotóművész kurzusára járok. És, hogy mikor döbbentem rá, és hogy mikor ismertem be magamnak azt, hogy bár minden területen találhatunk szépet, mégis számomra igazi örömet az emberek fotózása jelent. Megtapasztalni a bizalmukat, amikor a kamerám elé állnak. Együtt örülni, közösen alkotni, gyönyörködni az eredményben.

https://www.instagram.com/zoltansandormegyeri/

https://www.facebook.com/ZoltanSMegyeri/

Fekete Tina

Egészen fiatal korom óta érdekel a fotózás művészete, az első fényképezőmet mégis csak 2017-ben  szereztem be. Tudásomat a fényképészetről autodidakta módon szereztem és hogy ezeket az  ismereteimet rendszerezzem és bővítsem idén februárban elkezdtem egy fotográfus képzést. Ez idő alatt, 2020-ban az analóg technika is megjelent az életemben és a film iránti szeretetem azóta is töretlenül tart. Idén először vettem részt a Budapest Photo Fesztiválon, mint önkéntes fotós és nagyon sok tapasztalatot adott nekem. Igyekszem a fotózás minden terén kipróbálni magamat mert úgy gondolom, hogy a saját látásmódom csak akkor tud igazán kibontakozni, ha minél több ismerettel rendelkezem.

B.Tier Noémi

A fényképezés mindig jelen volt az életemben, de az egyetemi tanulmányok másfelé vittek. Csak később pótoltam a fotográfiai képzést, tudatosan választva az alkotó fotográfiát. Vizuális és kommunikációs szakemberként, művészeti menedzserként, galériavezetőként a képekkel való kommunikáció alapvetően fontos számomra. Érzékenyen közelítek a témáimhoz, gyakran az absztrakt formanyelvére átfordítva a tapasztalataimat. Az elsőre nem nyilvánvaló, felszín alatt rejlő részletek, az egymást fedő rétegek után kutatok.

www.btiernoemi.com 

www.instagram.com/btiernoemi

Katona Ágota

Az ELTE esztétika szakán végeztem, már egyetemistaként foglalkoztam fotóelmélettel, majd 2020-ban kezdtem el fényképezést tanulni. Leginkább a neoavantgárd és a kísérleti fotó, valamint szöveg és kép kapcsolata érdekel. Kollázsokat is készítek, saját és talált képekből.

Ujhelyi Dalma

2019-ben végeztem, mint fotográfus. A fotográfia szerelem lett számomra, kedvenceim közé tartozik a tárgyfotó, analóg fotó és a különböző archaikus eljárások. Fotóztam már divatfotót, portrét és különböző síkműtárgyakat is. Digitalizáltam az MTI-ben (MTVA), és a Ráday könyvtárban Phase One kamerarendszerrel. Már negyedik éve lelkesen fotózom a Fotó Fesztivál kiállításmegnyitóit. Tavaly volt szerencsém kiállítani a Fesztivál keretein belül az Artbázison, és ugyanebben az évben az Esztergomi Fotográfiai Biennálén is, ami idén februárban egy külföldi debütálással folytatódott Dunaszerdahelyen. Jelenleg a tárgyfotózásban szeretném építeni magam.

https://dalmaujhelyi.pixieset.com/

 KÖSZÖNJÜK  Ágoston Péter,  B. Tier Noémi,  Bányai Eti,  Czeglédi Hanna,  Dorogi Enikő,  Ertinger Gabriella,  Fekete Tina,  Fodor Csilla,  Götzinger Laura, Győri Atilla, Horváth Patrik,  Jelinek Ágnes,  Katona Ágota,  Megyeri Zoltán Sándor,  Oláh Gergely Máté,  Persa János, Trunkó Edit, Ujhelyi Dalma,  Varga Dóra Ivett,  Vaszkó Angéla! 




A bejegyzés trackback címe:

https://budapestphotofestival.blog.hu/api/trackback/id/tr6418135506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása